Zehradgdrn Kızlar sohbet edelim 26 hafta bitmek üzere bebişim 807 gramdı mide ekşimesi ve kabızlık dışında şikayetim yok sizler nasılsınız bebişler kaç gram bu haftalarda😬
Sellmaseellma Zehradgdrn 27 ye girmek üzereyiz en son 24 te gittik 25 ile uyumluydu şuan bilmiyorum ocakta gidicez tekrar
[silindi] Zehradgdrn 27+2 bir kiloya yakınız toplamda 10 kilo almışom bnde dr sürekli çok kilo aldın diyip psikolojimi bozuyor 🤦🏻♀️
Ozgeulnc Bende 26+2 haftadayım ama 27 hafta ile uyumlu gidiyoruz bugün kontrolümüz vardı 1059 gram çıktık gayet iyiydik 🌸 İkinci gebeliğim bu arada 67 kg oldum 57 ile hamile kalmıştım , ilk gebeliğimde toplam 12 kilo almıştım bunda daha şimdi 10 kg aldım 🙈
Zehradgdrn denizarenmom şimdi 26+0 da gittim 807 gramdı galiba zayıf doktor haftasıyla uyumlu dedi ama🙄
Dmlxgrbz 26+5 deyiz bebeyim cok sükür saglikli ama yani ben hic iyi degilim miydem ve karnima sürekli kramp giriyo kabizlik ona keza sirt agrisi 🥹
Zehradgdrn [silindi] benim doktorumda 12 kilodan fazla alma dedi 62 ile hamile kaldım 26+5deyim şu an 68im dikkat etmeme rağmen aldım bence insanın elinde olan birşey değil vücutta herşey artıyor ödem kan hacmi yağ oranı şişkinlik vs
[silindi] Zehradgdrn kesinlikle öyle canım aşırı derecede şişim anlamıyo özele gtmeme rağmen o kadar morelimi bozuyor ki anlatamam
Pnr60 27+5 den selamlar 🥰 geçen haftalarda 26 haftalıkken 940 gramdı oğlum ,ocakta tekrar bakıcaz , bende şu ana kadar 5 kilo aldım