Papatya7362 Cinsiyetleriniz kaçıncı haftada belli oldu yada erkek diyip kiz çıkan yada kız diyip erkek çıkan oldumu
adenimm_ Papatya7362 benim 12 haftalıkken söyledi doktorum ama bizim ananemiz öğrendi biz yarın cinsiyet partimizde öğreneceğiz 😍❤️🙈🎉🥳 bende ondan çok tedirgin oluyorum bir kaç kişiden duydum 7 aya kadar kız demiş sonra erkek çıkmış vs diye inşallah öyle yanılgı olmaz 🙏
Merverg Papatya7362 12+6da zor bela baktı bebeğim tam göstermedi ama gördüğü kadarıyla %80 kız dedi dün tekrar bakmak istemişti ama asla göstermedi çocuğum muallaktayız 1 ay daha bekliycez 18. Haftamda umarım öğrenebilirim🙂
Serapp777 Papatya7362 12+6 da yuzde doksan tahmın etti ama cınsıyet partısı yapcagmz için bize söylemedi kardesım öğrendi nıfty testi sonucumuzda bi hafta snra geldi tahmınıyle aynıymıs doktorumuzun pazar günü partı yaptık basından beri hıssetmıstım hayırlısıyla kızımız olcak💕🫶
Zehradgdrn Benim doktorum 16 haftalık olmadan söylemedi tam 16da %90 kız dedi 7. Aya girdim kız olarak devam ediyor 😀
beyazaycicegi Benim ki 5 hafta önce Kız dedi Geçen hafta tekrar gittim hala kız. Buseler bende gördüm ama 🤭 Çizgi var sadece çıkıntı yoktu hatta direkt aha kız dedim 🥲 Şu an 18 haftalığız yani 13 haftalıkken öğrenmişim bende :)