ilkanneyim06 Kızlar sürekli aklım bu soruya takılıyor artık size sorma kararı aldım göğsüm normalde 85-90 ama şuan 100 oldu çok aşırı büyüdüler hiç bir eski südyenim olmuyor böyle kalmaz demi emzirme işi bitince falan
dilos011 ilkanneyim06 ben kızımı 2 sene emzirdim büyüktü ama bekarlık zamanımda Da küçüktü bekarken 75 şimdi 80 takıyordum süt olunca da Rahat edim diye 85 en fazla ama sütü bırakınca Küçüldü dik değiller şimdi hamileyim dokununca Bi böyle Süt doluymuş gibi hissediyorum sanku ama doğurunca Nasıl olacak bilmiyorum ama o eski halinden eser yok cidden
hasretlik ilkanneyim06 çoğu kişi sarkacak falan yazmış benim ikinci gebeliğim ve ilk oğlum 5 yaşında eğer destekli südyen kullanırsan sarkma çok aza iniyor nerdeyse yok gibi ve tabi kilo alımıylada alakalı. Ben hem hamilelikte hemde emzirme döneminde tam destekli takıyordum. Şimdi de öyle yapıyorum . Bedenin düşüyor emzirme döneminin sonlarına doğru bıraktırınca iyice küçülüyor. Yapabilirsen yüzmeye git bol bol çabuk toparlıyor yüzmek.
Edafmo ilkanneyim06 ayy galiba emzirme işi bitene kadar eski bedene dönmüyormuşuz 🙄 bende normalde 85-90 takıyodum en son aldığım 100ler dar gelmeye başladı😒 emzirirken süt doluyormuş belki bir beden daha büyüyebilir bile 😭
Reyhan_Kcbz37 ilkanneyim06 emzirme dönemi daha şiş oluyomuş süt oluyo ya öyle diyolar ama sarkacak ya buna bende çok üzülüyorum 😕
uraz_ve_annesi- ilkanneyim06 benimde bedenim 85ti 100e çıktı 4 aylık oğlum mama ile besleniyor sütüm azaldığı için hala 100 takıyorum ama eskisi gibi dolu dolu değil sönük duruyor hiç sevmiyorum bu yüzden halbuki çok severdim eskiden göğüslerimi 😂
Reyhan_Kcbz37 dilos011 emzirirken memeyi yukarda tutsak falan sarkmasını önlemez mi yaaa😂😂benimde şuan 95 oldu evlenince kilo aldim 90 a çıkmıştı hamilelikte 95 emzirirken 100 falan olur galiba🤦♀️🤦♀️🤦♀️
ilkanneyim06 Reyhan_Kcbz37 ayy 110 beden olurum herhalde geri eski haline dönsünde sarkması önemli değil
dilos011 ilkanneyim06 😂😂büyük göğüsler de maalesef böyle oluyor sizinki büyükmüş yapınız eğer gelişkin ise sizin oda etki eder Ben zaten minyonum 160 boy 55 kiloyum
beyzzsenturkk ilkanneyim06 siz boyun fıtıgı olacaksınız ben elimde kaldrmaktan felc olucam o kadar baskı yapıyorlar kaburgalarıma asagı çekiyorlar ki kendi kemiklerim kendime batıyor ikiye katlanıyorum resmen büyük göğüs de büyük çileymiş
Reyhan_Kcbz37 ilkanneyim06 valla benimde bilgim yok yani ama zamanla küçülürler de sarkması da ayrı bi problem 😑😑
ilkanneyim06 dilos011 ben 182 boyum yine boyuma göre falan 90 a herkes büyük derdi simdi boynum kırılacak tasıyamıyorum ya ağlamak istiyorum artık umarımm eski bedenime dönerim
dilos011 Reyhan_Kcbz37 valla olabilir Cnm hiç bisey çözüm değil ya bebisler emsin de o vücudumuzun eski görüntüsü yok sezeryen yeri dikişleri göğüs sarkmalari illa ki 😂😂
dilos011 ilkanneyim06 insalah Cnm dönersin sütten kesince illa ki süt gidiyor küçülüyor bir beden kadar 🥰
Reyhan_Kcbz37 dilos011 tabi bebişler sağlıklı olsunda ama eski vucudumu da özlerim ben şimdi yalan yok😑
uraz_ve_annesi- ilkanneyim06 aynen öyle her yerim çatladı göğüslerimi sarktı kilo aldım dikiş izlerim var birde üstüne günlük avuç avuç saçım dökülüyor ama işte annelik güzel şey 🤗
dilos011 Reyhan_Kcbz37 maalesef bende nişanlı zamanıma yada ilkevlendugim zamana bakıyorum fotoğraflara gencmisim cidden şimdi yaşım 23 19 da evlendim ama evdi çocuktu kocaydı doğumdu yıpratıyor insanı ya 😂😂