Marly21 5 gün önce adet günümde betam 200 idi şuan 1000 olmuş mudur kese kalp atışı için sabırsızlanıyorum uygulamaya göre 5+0 olduk
Tubatgn Marly21 Sağlıklı gebelik ise her iki günde bir %60 artmıştır canım. Net bir şey söylenemez. Kan vermen ya da muayeneye gitmen lazım 🌺
Rosethornnn Marly21 İki günde bir iki katı artış oluyorsa sağlıklı bir gebeliktir. Her şey gönlünüzce olsun 🥰
beyazaycicegi Olmuştur inşallah. Ben Beta 19ken öğrenmiştim ve şu an 4 aylık hamileyim Siz yine gayet yüksek öğrenmişsiniz. Geriye kalan tek şey, tutunması için dua etmek ❤️
Marly21 beyazaycicegi inşallah canım ya adete 3 gün kala 48 idi adet günümde 200 snra da yapmadım işte 5 gün geçti
birprensbirprensesannesi- Tebrik ederim hamileliğiniz hayırlı olsun inşallah değerler artmıştır. Bir hafta 10 gün sonra kese ve kalp atışını duyarsınız inşallah