esmanurs41 izmit konak hastanesine giden arkadaşlar 2 li 4 lü ve detaylı test yaptırdınız mı fiyat nedir yaptırmamak saçma mı
xhaticex esmanurs41 2’li yaptırınca 4’lü olanı yaptırmaya gerek yok dedi doktorum sonuçlarda sorun yoktu. Detaylıyı başka bir hastenede yaptırdım konakta ücret fazla diye. Doktorlar öneriyor neden yaptırmayalım sonuçta önlem alınması gereken şeyler olabilir. Özellikle detaylıyı yaptırmanı öneririm
xhaticex 2li test yaptırdım, normal muayene ücreti içinde yaptı doktorum. Ekstra olarak kan tahlili ücreti ödedim 80 tl.
esmanurs41 xhaticex testler önemli ama sonuçları kesin değilmiş gebeliğimi stres içinde geçirmek istemiyorum aslında detaylı tabiki yaptırırım özelde mi devlette mi yaptırdınız