Yagmurrr98 değerlerinize baktırın düşüm varsa çarpıntı yapabiliyor zaten hamilelikte çarpıntı çok normalmiş bende aynı şikayetle doktoruma gittim doğumdan önce bir kere kardiyolojiye görünelim dedi gittim usg ile kalbime baktı ve sorun yok dedi değerlerim düşüktü ilaç verdi kullandım biraz daha iyi durumdayım elhamdülillah 🥰