Burmur10 22 haftalık hamileyim ve sanki sık sık tekmeleri hareketleri aşağıda kasıkta resmen vajinamda hissediyorum his olarak vurduğunda. Yani bu normal mi değil mi. Yaşayan var mı ? Arada yukarıdada oluyor yer değiştiriyor ama korktum.
ParildayanYildiz Burmur10 çok normal pozisyonundan dolayı öyle başı yukarıda ayakları aşağıdadır büyük ihtimalle
Kiwi12 Burmur10 şuan yavrum tekmeliyor makatta hissediyorum. Taa sen düşün normal yani kasiklarada vuruyor
kahvekokusu_ Burmur10 bana bebeğin şeklini doktor eliyle gösterdi kafası rahimde sırtı poposu sağımda ayakları sol üstte elleri kafa önünde sol atta . Sağ tarafıma poposunu topladığı zaman inanılmaz acı oluyo taş gibi . Kasıkta hissettiklerim de el hareketleriymiş .
Tuba11 Burmur10 normal canım normal. Ayaklarını rahim ağzına koyduğu için vajina da hissetmen normal dedi doktorum.
Burmur10 Kiwi12 vajinanızda böyle batma yaşadığınız oluyor mu aynk dönemde gibiyiz. Benim ara ara iğne batması gibi tam orda oluyor
Burmur10 kahvekokusu_ insan korkuyor randevumuzada daha 1 hafta var dayanamadım hatta arayıp ulaşmayı düşündüm önce tecrübelilere soruyım dedim
Kiwi12 Burmur10 hayır bunda.olmuyor ama.iki.sene öncede hamileydim ozaman oluyordu. Magnezyum.la alakalı biraz da galiba
Sevim166 Burmur10 bendede aynı durum oldu bide bi süre ayakta kalmıştım sol tarafım batmaya başladı geçen doktora gittim yavrum sıkışmış dinlen yukarı çıksın dedi bakalım nasıl olucak bilmiyorum ayakta durunca hemen batmalarım oluyo
Burmur10 Sevim166 ben oturarak çalışıyorum oturmaktan rahatsızım artık bu dediğimde ytarken olan🤦🏼♀️
Burmur10 Kiwi12 magnezyumda kullanıyorum ama günde bir yeterli gelmiyor demekki.Tedirgin oluyor insan ilk gebelik tecrübesizlik
Symaaas Burmur10 korkmayın karın sertliyi artar ve sabit kalırsa doktora gidin onun haricinde normal bunlar