Kbrakrkrt bende 28 haftalığım mentollü sigara aldım kendimi kandırıyorum işte aslinda daha zararlı ama günde en fazla 4 tane içiyorum, vicdanım sızlıyor fakat içmezsem daha çok stres oluyorum bence stres daha zararlı sigaradan, inşallah yavrularimiza bisey olmaz bu nasıl bir illetse çok zor işte bırakması, bide ben Rus bir arkadaşımdan duydum hamilelikten önce sigara içiyorsa doktorları yine içmeye devam et demişler ne kadar doğru bilemem 🤷🏻♀️