Tavsiyem farklı bir doktora daha gitmenizden yana olacak.
Hamileliğimden beri kaç doktora gittim saymadım ama gide gele birinde karar kıldım.
18 haftalığım daha ama gerçekten 5-6 doktor değiştirdim en son rahat ettiğimde kaldım.
Her doktor farklı yorumluyor ve bazen sadece asistanlara yorumu bırakıyorlar.
Özele gidiyorsanız devlete gösterin, devlete gidiyorsanız da özele bir gösterin bence.
Dert etmeyin, stres hiç etmeyin.
Bebeğinize yansımasın, Allah büyük. İnşallah iyidir ❤️