biranneadayi15 32 haftalık oldum gebeliğin başından beri hemoroid vardı ama şu an çok aşırı büyümüş durumda dışarı çıkmış ve çok fazla şişmiş zaten sürekli kabızım ben napıcam bilmiyorum doktorda hiç bir şey demedi sizler neler yaptınız ???
2309 biranneadayi15 hemoroid geçmez ki tek çözümü ameliyat bende iki yıldır var onunla yaşamayı öğrendim 😽
Mammy123 biranneadayi15 benimde hamileliğin 5. Ayında çıktı şuan 8 aylığım geçmedi şişi indi ama meme kaldı orda bi kaç gün önce doktoruma sordum doğumdan sonra biraz küçülür ama geçmez yapcak bişey yok dedi 🥺
KLORAKHANIM biranneadayi15 ben artik tuvalete gitmek istemiyorum yemin ederim agliyorum ve daha 23 haftaligiz 😵💫 ben bi caresini bulamadim zama zeytin yagini 1 kasik ic ve popono da sür bacim. Geçmez ama acimaz o kadar
cansualisa biranneadayi15 kızlar kantaron yağı ve her gün lifleyinnn büyük abdestten snra her zaman altınızı yıkayın sıcak suyu tutun bana dua edin
biranneadayi15 2309 sizede çok geçmiş olsun çok zor bir şey benimde var senelerdir dönem dönem tekrarlıyordu ama gebelikte çok zorluyor malesef 3 kat büyüdü 🥺 normal doğuma engel mi acaba
2309 biranneadayi15 yok değil kuzenimde senelerdir vardı 2 taneydi hemde onun normal doğum yaptı hiçbir problem olmadı Allah nasip ederse bende normal doğum istiyorum 🙏
Belinay_AliEge Ay benim ilk doğumda doğururken çıktı zıkkım halen minik duruyor orda 🙄🙄 dikişim olmadı bişeyim olmadı ama zıkkım varya kaç gun zonkladi. İkinirken çıkmış 🙄😩😩😩
KLORAKHANIM cansualisa her gün buyuk abdeste ciksam bütün insan ogluna dua edice.🤣 bu arada denicem ss aldim unutmamak icin, sana cok dua edicem
cansualisa KLORAKHANIM çıkamıyorsan bile yap kuzum sıcak su tut güzel yak yani ardından kantronnn yagı sür inan geçti bnm şükür 2 günde