Karabiber Kızlar selam. Kızı. 4 aylık ve anne sütü ile besleniyor. ⅔ gündür gaz çıkarınca gazı kokuyor. Bugün de az kustu ve balgamlıydı Acaba bi sorun mu var sizce
uraz_ve_annesi- Karabiber benimkide 4 aylık gazı kokuyor bunun bir sorun olabileceğini hiç düşünmemiştim çünkü kakasıda kokuyor hemde leşşş gibi gazı da kokar yani
asyagibi Karabiber Yeni doğan bebekler sadece anne sütü aldıkları için siz ne yer içerseniz bebeğinize de sütünüzden o geçiyor kokması gayet normal 🥰 ama balgamlı kusmuk normal diyemem