Dün ve bugün olmak üzere çok rahat şekilde büyük tuvaletimi yapmaya çıkıyorum normalde kan ilacindan genel de kabiz olurdum sanki ishal olacakmışım gibi daha önce okumuştum büyük tuvalete rahat çıkmak doğumun yakın olduğunun belirtisidir diye yaşayan hamişler var mı acaba? Bu arada 36+5 haftaligim