Mantar olabilir mi? Doktorunuza danıştınız mı? Çok geçmiş olsun.
Bende de çok fena kaşıntı kızarıklık kuruluk var
doktorum yağ (örn. hindistan cevizi) veya pişik kremi önerdi
farklı ilaç veya krem önermedi kortizon içerdiği için.
Hala geçmedi o ayrı mesele ama…