Tatilden yeni geldim, İstanbul koskoca şehir güzel doktorlar var dır keşke bakilsaydiniz deyip duran bir çevrem var özellikle 2 3 kişi soruyor…
Ben tatile gezmeye, kafa dağıtmaya ve eşimin eğitimi için gittim diyorum.
Düşük yapalı 7 veya 8 ay oluyor, gitmeli miyim hemen olmuyor zaten bebeğim.. Korunmadık zaten, doktor önermedi.
1 kere daha düşmüştü 1 sene sonra gebe kalmıştım hic korunmadim 1 sene sonra 2 oldu. Kan pihtilasmasi hariç sorunum cikmadi .
Artık insanlar hakli mi diyorum, gitmeli miyim ?