Aysenur426868 Karman34 her gittiğim de kontrollerinde söylüyorum muayene normal geçtiği için önemseyen bı doktor olmadı takı son gittiğim doktor magnezyum ilacı yazdı bi
Aysenur426868 Karman34 kulanmiyorumda doktora gittiğimde sorayım doktorları bulursak tabi asistan bakiyo hep
KeremikoBayky Aysenur426868 evet kasik batmasi baslayinca banada verdi dogum geldi hala devam. Nbl nin ostea formulasini yazdi bana