Merhaba kızlar🙂 sizlerden kullanan var mı inositol? Bir zararı var mı? Benim adetlerim düzensiz ve ovulasyon olamıyorum tembel yumurtalar yüzünden o yüzden kullanmak istiyorum. Kimse de kesinlikle Pcos demedi ama büyümuyordu yumurtlarım sadece 13mm geliyordu fazla da artış yoktu. Kilolu birisi de değilim 49kg um.