Kızlar ben bu ay normal günümde regl oldum fakat aşırı derecede mide bulantım oldu hatta bugün bitmiş olmasına rağmen yine aynı durumu yaşadım .Sık idrara çıkıyorum normalde uykuyu hiç sevmem ama geç uyanıp yinede uyukluyorum .Var mıdır boyle bir şey yaşayan.Normal gün sayısınca regl oldum hamilelik mümkün müdür