Ben ilkinde epidural normal doğurdum ama epidural bende etki etmedi sancım azalmadı yani ama açılmam vs hızlı ilerlediği için yine de kolay bi doğumdu ama epidural alan herkes prenses doğurmuyor ben doğuramadım yani baya sancılı geçti. 2 doz epidural alıp ayakta yürüdüm normalde ayaklarımın uyuşması lazımdı hiç uyuşmadı. Ama korkmayın o anlık bi şey doğum. Cenneti yaşamak için 1 gün cehennem çekilir 🌺