2Mozilla
Özellikle göbek bölgemde kaşıntı vardı , daha sonra kol ve bacakta oldu
Ben anlamadım cildim kuru olduğu İçin karnım büyüdüğü İçin sanmıştım 2 haftada bir kan veriyordum karaciğer enzimlerim Yüksek gelince yatış verildi safra asitlerimde yüksekti
2 gün yattım , ilaç tedavisi oldu biraz olsun düştü 31.haftadaydım geçirdiğimde ciğer geliştirici yapıldı
Ama normale dönmedi hergün nst için hastaneye gidiyordum kan veriyordum haftalık . En son zaten 35.haftamda erken doğum oldu