Herkese merhaba kızlar bu kadar erken geri dönmeye niyetim yok ama hadi hayırlısı.
6bucuk aylik bir bebeğim var Allah bağışlasın.
Şimdi sorum şu olacak ben ilk bebegimde hiç yerleşme kanaması yaşamadım .
Bu ay adetim 15 gün gecikti dünden beri de 2 defa kahve rengi lekelenmem oldu bel ve kasık ağrım var acaba adetimi olucam dedim yok olamıyorum da bilen hanımlar anlativerin hele bu yerleşme kanaması nasıl oluyor . Test alacaktım bugün unutmuşum yarında oğlumu sünnet ettiricem büyük ihtimal yine çıkıp alamiyicam🥲