Kızlar bugün öğlen bikini bölgesine ağda yaptırdım jiletten ağdaya geçtim 4 aylık gebeyim ilerde kolay olur diye akşam da doktora gittik kontrole doktorum nöbetçiydi suyu gelişimi kalp atışı vs iyi dedi eve geldim tuvalette peçeteye bi damla kan geldi sebebini anlamadım ki başına gelen var mı böyle çok aklıma takıldı ya ağdadan dolayı mi oldu acaba tahriş oldu gibi ama sonra bi ağdadan sonra 2 defa WC gittim 🙁 ilk gebeliğim endişelendim