melekkalp227 Kızlar grip oldum kusma var her tarafım ağrıyor 24+6 haftalık hamileyim karnımın da sol tarafına iğne batar gıbı batma oluyor sizce nedendir
Selinssmz melekkalp227 canım yaklaşık bir aya yakındır bende artık öksürmekden nefes alamıyorum ve benimde sol boslugumda ağrı kaldı ne yaptıysam geçmedi şimdi yeniden tekrarladı bir günde 6 serum yedim yinede bana mısın demedi
melekkalp227 Selinssmz ay canım bende öyle 25. Haftaya gireceğim ama bu grip benı mahvetti her yerim ağrıyor karnıma da ara ara ağrı giriyor
Selinssmz melekkalp227 bende 29haftalik oldum aynı sekilde öyleyim artık oturup ağlıyorum öksürük desen hepsinden beter soğan suyu yaptım içim o fayda etti sadece bana yani bı nebze rahatlattı beni eğer varsa öksürügun dene sende