Kızlar 5+2 haftalık hamileyim 2 saat önce lavaboda iç çamaşırımda beyaz akıntıyla karışık pembeye yakın kan gördüm elimle silince gelmedi acile gittim onlarda ebeye göndermek istediler gitmedim eve gelince tekrardan pembeye yakın kan vardı ama az bi şekilde kasıklarımda ve belimde ağrı var sizce nedir çarşamba kadın doğuma gidecem o zamana kadar bişey olur mu?