Mom63 geçmiş olsun canım. 22+2 yim dün detaylıda rahim ağzında minimal hunileşme var dedi açılma falan değil sadece birazcık incelme var dedi insülin direncim var benim o tetikler erken doğumu dedi kullandığım şeker hapı vardı hamileliğin başında bırakmıştım ona tekrar başladı progestan fitil başladı 30 görsem yeter dedim rahatlıkla görürsün dedi progestanın faydası çok oluyor mu bana çnerebilceğin bişey var mı 30 karı görsem biraz rahatlıycam😔