gokcuailesi Kızlar 2 saat önce lavaboya gidince pedimde beyaz akıntıyla karışık kan gördüm pembe rengine yakın elimde silince gelmedi acile gittim ebeye göndermek istediler gitmedim eve gelince tekrardan az miktarda gördüm 5+2 haftalık hamileyim sizce nedir kasıklarımda sancı var
uraz_ve_annesi- gokcuailesi keşke ebeye gitseydin canım haftan düşük riskinin en yüksek olduğu haftalar böyle bir akıntı yerleşme kanaması olmayabilir
Zehra_2 gokcuailesi neden gitmediniz neden böyle bir düşüncesizlik yaptınız doktorunuzu arayan kanama iğnesi olmanızı söyler büyük ihtimalle Allah korusun bel ve kasık ağrım var diyorsunuz Allah korusun kötü bir şey olabilir sonra üzülürsünüz.
cananhazal gokcuailesi muhtemelen yerleşme kanamasıdır ama düşük tehlikesi olabileceğini de göz ardı etmemek lazım
uraz_ve_annesi- gokcuailesi herkeste yerleşme kanaması olmaz bende hamileliğim boyunca hiç kanama olmadı mesela
gokcuailesi cananhazal herkes ayrı bir şey dedi korkuyorum şuan napacam ya şiddetli ağrım yok ama ara ara hafif şekilde ağrı atıyor
1busra_ Yarın ilk işin hastaneye gitmek olsun bence canım, yerleşme kanaması olmayabilir ve yerleşme kanamasında bildiğim kadarıyla ağrı olmuyor, ben görmedim yerleşme kanaması ama danışmanlısın mutlaka
Reyhan_Kcbz37 gokcuailesi benimde hamilelik te kanamam hiç olmadı kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı olmuştu ilk aylarımda düşük tehlikesi içinde ilaç verdi çok ağrım olunca hep onu attım sen yinede doktora görün bence