minik_koala_ve_annesi ben bosch kullanıyorum. Açıkçası ben güzel kıyafetleri atmıyorum, çektiğini duymuştum. Ama iç çamaşırlarını, günlük tişörtleri, havluları, yorgan, battaniyeyi hep kurutmaya atıyorum. Mesela kurutma makinesi ile havlular ve battaniyeler yumuşacık oluyor. Ve her kurutma sonrası inanılmaz bir toz birikiyor. Bebeğim henüz doğmadı ama doğunca onun kıyafetlerini de kurutmaya atacağım. Kullanan arkadaşlarım var, çok az da olsa çekme oluyormuş kıyafetlerde.