Didiiii Kızlar selam, 37+2 gebeliğim, karnımdan çıtırdı sesi geliyo tuhafıma gitti suyundan mı geliyo acaba bayağıda oynak.Bu durumu yaşayanınız var mı?😐
Hamideersin Didiiii bunu çok fazla duyuyorum bu aralar bebeğin kemik sesi diyolar benim hiç başıma gelmedi 35+2 oldum bende
mormenekse-- Didiiii bende bu başlığı daha önce açmıştım ses duyuyorum diye, doktoruma sordum eklem seslerinden dolayı gelir dedi
Mamakaralis Benimde oluyor ne alakaysa, hiç kıyamıyorum eklemi varmış ta çıtlıyormuş 🤷🏼♀️🤰🏼😱 güzel kızım umarım iyidir