yagmur089 Kizlar bi bilginiz varmi konyada bu paket veriliyormu yeni dogum yaptiktan snra bavsvuru yapiliyormus konyada varmi aceba
2309 yagmur089 bende duydum hem belediye hem Kızılay paket veriyormus ama ne kadar doğru bilmiyorum araştırıp başvuracam bende
yagmur089 2309 him kizilayi duymadim ama belediyeye basvuru yapiyormususun nasl yapildiginida bilmiyorum ama veriyorlarmis
2309 yagmur089 burdan okudum kadarıyla bebek doğduktan sonra bebeğin TC si ile başvuru yapılıyormuş. Kızılay da sevgi bohçası die dağıtım yapıyormuş ama o doğduktan sonra mi doğmadan mi bilmiorum