Eren_umay2 pamukprensesss mümkün olduğunca normal doğum iste bence benim korkumdan ve heycanımdan dolayı tansiyon yükseldi sezaryan olmak zorunda kaldım. 🥴 Rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🥰
pamukprensesss Eren_umay2 amin inşallah canım 🥰 sanırım benimde başıma gelebilir normal doğumdan aşırı derece de korkuyorum 😔 hayırlısı olsun inşallah kendimi normal doğum olacak gibi hazırlayacağım yine de
Eren_umay2 pamukprensesss hiç öyle kendini korkutma inanki ben pişmanım ne vardı da sanki panik olacak diye 8 cm de açılmam vardı halbuki kendi kendimi yaktım sezaryanla 🥴
1234__ pamukprensesss ortapediye yolladı kırık vardır diye onada randevum ayın üçünde hayat enerjim kalmadı yeminle sinirlerim bozuldu ne sabah uyuyorum ne gece 😥😥bazen Allahım affwtsin diyorum ki neden bu bebeği yaptım ki ben dayanamoyorum
pamukprensesss 1234__ ayy öyle düşünme canım inşallah en kısa zamanda kurtulursun ağrılarından 🥰 sağ salim kucağına alırsın bebeğini
HappyEnd-88 pamukprensesss Aynen canım bende her hareketinde daha bı mutlu oluyorum, çok şükür bu duyguları yaşıyoruz inşallah hayırlısı ile de sağ salim kucağımıza almak nasip olur 🌹
Eren_umay2 pamukprensesss aynen demekki vardır Rabbimin bir bildiği sağlıklı güzel doğumlarımız olsun herkesin😍🥰
Cnsu2 Son 90 tüm kıyafetlerini yıkadım dolabını dizdim biraz erken davrandım🙈bir kızım daha var onunla da ilgilendiğim için her boşlukta bişey yapmaya çalışıyorum son 40 kala da temizlil halıları yıkamaya veririm 🙏❣️