Sedamete Arkadaşlar 33+5im ara ara nefes darlıkları yaşıyorum nabImda genelde 110larda sizlerde de böyle mi?
Sevda35 Ben 20 haftada çarpıntı ve nefes darlığı şikayetiyle gittim kan değerlerim düşük çıktı takviyeye başladım ama hemşirenin dediğine göre karın büyüdükçe baskı yaparmış yine de bir görün istersen doktora.
Sedamete Sevda35 hımm anladım canım her hafta kontrolüm oluyor kan ve idrar veriyorum sanırım onlarla alakalı değil yoksa söyler ilaç değişikliği yapardı yine de bu hafta söyleyeyim bakalım ne diyecek teşekkür ederim canım
ikimelekannesi__ Bizde 31+5 iz benim de aynı zor nefes alıyorum ama nefes darlığı normal diyolar 30dan sonra
Sedamete ikimelekannesi__ ooo o bende hiç bir şeyin fayda etmediği şekilde var canım ya 2yastıkla uyuyorum renie şurup kullanıyorum ama boş
Mucizelermumkun Bende de var 33+0 ım bir haftadır nefesim yetmiyor öksürüyorum. Size de böyle öksürük geliyor mu?
Sedamete Mucizelermumkun evet canım var o da var maalesef ama devamlılık arz eden öksürük değil hani grip gibi değil
Mucizelermumkun Sedamete benim de öyle grip gibi bir öksürük değil ama tıkanma gibi oluyor. Öksürmemeye çalışıyorum baskı olmasın diye ama bu nefes darlığı beni yordu gerçekten
Sedamete Mucizelermumkun evet canım ya bende serviks boyunda kısalma da başladı zaten öksürmemek için elimden geleni yapıyorum ama maalesef çok bir şey yapamıyorum