duyguogretmen61 Tugce20q Üniversite Hastanesi özel kısmında Atakan Bey’e gittim. Şehir hastanesinden sevkle ücretsiz de yapılıyormuş galiba. Bir de Metin Bey var özel muayenehanesinde bakıyor. O 700 liraydı.