Busraa97 40+2 olduk hala gelcek gibi degil😭 aramızda ben gibi olan var mi.Dun doktora gttim acilman yok.Nst guzel.1 hafta daha bekle gel dedi doktor .Ne yapcam ben ya 😓
ebru23 Busraa97 sicak dus al egil kalk bkraz merdiven cik fatma ana eli otu var inu suya koyuyomussun felan dediler
Busra8080 Busraa97 ayniyiz canim hala tık yok 😏😏 ne zaman gelicek artik sabirsizlaniyorum ara ara bel agrim oluyo ama sadece bu kadar
humeyraa Busraa97 ben 40+3 um bugün kabul etseydim yatisimi yapıyordu doktor ben risk aldm iki gün daha bekleyelim dedim seninki yine bir hafta vermiş iyi
Karlarkralicesi1307 ebru23 hepsini denedim sıcak suya oturdum yuruyus yaptım squat yaptım merdiven inip çıktım ama hicbirsey fayda etmedi meryem Ana eli otuda doğum başlayınca yapılması gerekiyor
Karlarkralicesi1307 40+5 hala doğum yapmadım yarın sabah kontrolüm var bakalım ne olucak inşallah sağlıklı bir şekilde doğum yaparız 😊
Mila_01 Karlarkralicesi1307 bebeğiniz kız mı erkek mi benim ödüm kopuyor gününden önce sancım tutar diye
sydv Busraa97 bugün 40+0 olduk doktor en fazla 1 hafta daha beklerim dedi istersen yarın suni verelim dedi istemedim bekliyoruz bakalım 😌 her gün şekerini ölç dedi açlık 2 rakam yüksek çıkmıştı yüklemede