Babyyyyy80 Merhabalar, sol kasığımda bugün çok fazla ağrı var batma gibi. Gebeliğimin 19. Haftasındayım. Normal mi. Doktoruma ulaşmam mümkün değil maalesef yurtdışında yaşıyorum ve pek kolay olmuyor benim için.
Eda6 Babyyyyy80 Normaldir içinizi ferah tutmaya çalışın bende 19.haftamdayim en ufak şeyde acaba diyorum korkuyorum sonra kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum. Doktor batmalar ağrılar normal bebek büyüdüğü için demişti. Sadece adet sancısı gibi falan normal değilmiş onu da ayırt ederiz gibime geliyor🥲
Babyyyyy80 Ben de öyleyim sürekli tedirginim, sol kasığımda ilk defa bugün böyle hissetmeye başladım. Ayağa kalktığım anda batma oluyor. Çok fazla kalkmamaya çalışıyorum bugün. Bebek hareketlerini de henüz hissedemedim 😞