Kızlar 35+1 de ikizlerimi spinal anestezi ile doğurdum cmrtesi günü onlar küvözdeler en az 15 gün kalacaklarmış ciğer gelişimi ve kiloları için çok üzülüyorum eve bugün çıktık bomboş 😪 size sormam gereken şey benim ağrılarım inanılmaz otururken kalkarken yatarken çok acı çekiyorum bebeklerime süt oluştumam lazım sadece masaj yapıyorum inanılmaz sertleşti gelen 2 damla bşy 😪 ne zaman toparlarım ve sütüm ne zaman gelir onlara şifa olamıyorum diye çok üzülüyorum lütfen tecrübelerinizi anlatın