Aynur07k 19+3 haftalik hamileyim ve çok şiddetli sırt ağrılarım var bu durumu yaşayanlar oldumu tavsiyeleriniz nelerdir kızlar
Birmelekanfnesii Aynur07k benimde çok oluyor uzanıp ayağımı yükseltiyorjm geciyo öyle yine biraz ayakta kalsam ağrıyor
nutellaningizlitarifiyim Aynur07k doktorunuza söyleyin magnezyum eksikliğinden oluyor magnezyum yazar size hafifletir o ayrıca vücudun ağırlık merkezi değiştiği için de ağrı oluyor bende de çok oluyordu kramplarınız falan oluyorsa bunu da söyleyin
Mammy123 Aynur07k doktoruna söyle magnezyum başlasın canım ben ağrıdan ağlıyodum geceleri o haftalarda magnezyumla kendime geldim
Cikoleyla Var. 23 bitti. Bi çözümüm yok. Yoğurt falan yiyorum biraz hareket etmeye çalışıyorum. Uyurken rahat pozisyonlar bulmaya çalışıyorum. Ama kesin bi çözüm bulamadım