tbakyavtr Kızlar 3 4 gündür sağ kasığımda yürüyünce falan bıçak sağlanması gibi ağrı oluyodu bugün iyice arttı adım atamıyorum resmen sadece sağ kasığımda var şuan oğlumu uyutmak için yanına uzandım hafifledi ama geçmedi 32 haftalığım bu arada
edanur44 tbakyavtr idrar yolu enfeksiyonu da olabilir benim de var sol kasıgım ağrısı öldürüyodı beni antibiyotik başlattı onun üstüne rahatladım biraz antibiyotik de mantar yapıyo kaşımaktan deli oluyorum
tbakyavtr edanur44 rutin testlerde bişey çıkmamıştı canım ama gebeliğin başından beri ben kasık ağrısı çekiyorum şu son zamanlar sağ tarafta hissetmeye başladım
edanur44 tbakyavtr peki doktorun ne diyo bende 34+4üm o haftada bende hep kasık ağrısı enfeksiyon da tetikliyor tabi şimdi bu haftalarda bele geçtik bel sırt ağrısı
tbakyavtr edanur44 ya aslında o kadar çok yerimde ağrı var ki gün içinde kasık bel kalça ama hep olan şeylerdi dediğim gibi ama şuan ki ağrıyı biraz daha farklı hissediyorum gibi doktorum hem özele hem devlete takipliyim ikiside kasığımda ki ağrıyı söylediğimde bişey demedi plasenta aşağıda ya ondan mı dedim hayır dediler ilk gebeliğim de çok rahattım ama bu o kadar zor geçiyor ki