limoncicegim2 benim doktorum ısrarla yaptır dedi ben 2 çocuğumada yaptırdım dedi ama ben de ısrarla yaptirmicam dedim sağlık ocağına gittim açlık tokluk şekerine baktırdım gayet güzel çıktı sonra doktoruma gittim sordu hayır dedim yaptrmadim açlık-tokluk sekerimin sonuçlarını gösterdim tamam gayet güzel dedi bebekte sağlıklı dedi gerek yok şeker yüklemesine demek zorunda kaldı adam 😂😂😂