Benim doktorum kesinlikle yaptırmamı tavsiye etti bizim sevdiğimiz bi tetkik dedi bende önümüzdeki hafta yaptırıcam. Açlık tokluk kan şekerini de sordum onun yerine öyle yaptırılsa diye şeker yüklemesi kadar iyi sonuç vermez ve 2_3 haftada bir sürekli baktırman gerekir dedi