Gule_123_123 afiyet şifa olsun☺️ bende geçen aylarda aşermiştim bir gün boyunca, sipariş verecek kişiyi ertesi güne anca buldular. Ama benim Aşermem geçmişti bu yüzden aldırmadım.. ☺️ Bir zararı yoktur bencede, Kars tarafındaki insanlar hep yer mutlaka. kimseye bişey olduğunu hiç duymadım, bişey olmaz en vitaminli proteinli ettir o 🥰