Mdf17 Benim gibi erken gören var mı kızlar. Kese 23 mm nabız 118 çıktı . 4+1 de keseyi görmüştüm o zaman 7.7 mm di kese.
zeyneppp001 Mdf17 bende 4+1 de keseyi sata gore 5+5 ultrasona gore 6 haftalikken kalp atisini duymustum hayirli olsun 😊
Marly21 5+0 olduk en son adet günümde beta 200dü 1 hafta geçti işte ne zaman gitmem lazım bilmiyorum kararsızım 6. Haftayı bekliyom galiba umarım bir sorun yoktur
Mdf17 Marly21 6. Hafta ideal ancak benim vajinal ultrasonla kalp atışı duyuldu. Vajinal olmasın derseniz 7. Haftada gidin bence.
Marly21 Mdf17 Acaba 7 haftalık olunca da gidebilirim kararsızım sadece insan merak ediyo acaba kese bebek ar mı diye