Bnde 33+5 haftalık gebeyim bndede ayni durum mevcut maalesef kasintidan duramıyorum bacaklarım kasimaktan yara oldu ve karaciğer enzim yüksekliği yani gebelik kolestazi teşhisi koydu doktorum ilaca başladık ursactive diye bi ilaç .alt ve ast değerlerine bakılıyor enzim yüksekliğinden kaynaklı ve her hafta hatta 2 günde bir kan veriyorum takip altındayım inşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza çok geçmiş olsun..