Ebruayazatak Kızlar 22+ 3 23. Haftadayım vajinal ultrasonla bakıldı ve rahim ağzı uzunluğum 3,3 cm çıktı ebe erken Doğum riski olabilir dedi baya endişeliyim 6 ocakta doktora gideceğim bu durumu yaşayanlar var mı
2022bebeki Ebruayazatak 25mm alti risk iceriyor diye biliyorum. Doktorunuza ulaşma imkaniniz varsa sormaniz daha iyi olur tabi
Dmr Ebruayazatak 4 altına düşmesi kısmen sıkıntı olabilr ama risk diyebilmek için 2,5 altına düşmesi lazım o kadar kötü değil benim 2,9 düştü düzeldi sonra dikkat ederseniz bir şey olmaz
Hulya2841 Ebruayazatak ve bence hemen yrın doktora git sana progestan baslatsın bekleme sakın 6 ocagı
Beyzacan Ebruayazatak şuan bu dertten oldukca muzdaribim 😔 28. Haftamda sanırım kısalma başladı. Doktor tamamen yatıcaksın dedi artk tuvalet ve yemek dışında kalkmicaksın dedi.17 mm ye düşmüştü. Bi hafta full yattım progestan fitil kullandım. Hatta 2 günde endol diye bi ilaç kullandım. Sonra 23 mm ye çıktı tam rahatladm işe yarıyo derken bi sonraki hafta yine dikkat ettim ama bi önceki kadar sıkı etmedm sanırım 16 mm ye düştü. Neyseki 30 haftayı görmüştük. Şimdi 31 haftalık olduk daha kontrole gitmedim ama yatmaya devam ediyorum. Doktorum küveze girmemesi için 34üncü haftayı görmemi lazım dedi. Sabırla onu bekliyorum 🥺 35 mm üstü risksiz ama altına düştüğü zaman ayakta kalkmamak ağır iş yapmamak gerekiyo. 25 mm nin altına falan düşünce yatış veriyolar zaten.
Hulya2841 Benımde 24. Haftamda rahim agzım 27ye düşmüştü bana progestan baslattı sabah aksam kullandım hep yattım iş yapmadım ağır iş yapma kendini yorma ilişkiye girme dedi doktor bide bol su iç dedi bende öyle yaptım dikkt ettm smdi 34 oldum cok şükür . Sende dikkt et cok üzülmüştüm cok aglamıştım erken dogarsa diye Ama allaha şükür riskli haftalar gitti sende bol dua et yat canım
Asyabuse Benim hep 32mm yani 3.2 çıkıyor doktorum hiçte sorun dile getirmedi hatta her seferinde iyi gittiğimizi söylüyor
Ebruayazatak Ya ben de bir sorun yaşamadım sadece 2,5 altı olunca riskli oluyor diye duydum yani sadece 3,3 diye bir sorun olur mu anlamadım ki
Asyabuse Ebruayazatak yok canım niye olsun ki bu zaten kısalıp uzayan bir şey progestana başlardı ona da başlamamış demekki sorun yok. Bol bol dinlenmeye özen göstermek lazım harıl harıl iş yapmamak lazım ki buna isterse 5 olsun yinede dikkat etmek gerekiyor. Kendimizi korkutmaya gerek yok her şey güzel olucak Allahın izniyle 🌸
Ebruayazatak Asyabuse bence de canım ya ama 6 ocakta randevum vardı o kadar bekleyemeyeceğim bugün bir gidip doktorla konuşacağım size de bilgi veririm
Ebruayazatak Beyzacan inşallah zamanında doğar canım Allah yardımcın olsun üzüldüm benim de hamileliğim rahat geçiyordu aslında hiçbir sorunum yok yani bunları duymaktan korkuyorum
Ebruayazatak Kızlar gittim bu da şey dedi 27 üstüyse bi şey olmaz 27 altı riskli dedi 3,3 iyi kötü değil dedi.
Mnalan Ebruayazatak Merhaba benim ilk gebelikte rahim ağzı uzunluğum 3.0 dı. Progestan kullanıyordum, 27 haftada rahimde hunileşme oldu aynı gün ciğer geliştirici iğne yapıldım. Nst de sancı çıkıyordu ama hissetmiyordum. Günde 4 progestan 2 farklı ilaç ve serumlar kullandım. Sürekli uzandım. Çok şükür oğlum 37+6 da dünyaya geldi. Şimdi 2 bebeğimi bekliyorum haftaya gidip rahim ağzına bakılacağım tekrarlayabilirmiş.
Dmr Ebruayazatak o konu hakkında bir bilgim yok maalesef ama benim durumum için doktorum ilişkiye girmeyin dememişti
Elvancn Mnalan kasılmalariniz var mı bebek sağa sola kasık üstüne toplanıyor sertleşiyor mu benim rahim azgi uzunluğum sürekli tekip ediyor benim kasılmalarim başladı 17 haftalıkken 23 haftaligim şükür sürekli yatıyorum progestan ve magzegum kullanıyorum ama yine uzaninca karnım sert oluyor bebek toplanıyor sertleşiyor sağa sola hele ki geceleri daha çok oluyor doktorum normal diyo rahim ağzı uzunluğun iyi diye siz de bu durumlar oluyor mu