Hunal bennn 😁 üç ay oldu aldığım günden beri çamaşırlığı kullanmadım, özellikle çok toz toplayan birkaç nevresimim ve siyah kıyafetlerimiz vardı onlardaki tozu öyle bir alıyor ki ev arındı hissettim diyebilirim. Evim yerden ısıtma peteğim yok, kışın balkonda çamaşırlıkta kurumuyordu evin içinde koltukların üstünde günlerce kurumasını bekliyordum, ee tabi tozu posası da cabasıydı. Siyah kuyafetler gözüme daha bir siyah gelmeye başladı resmen. Tozu yüzünden yattığımızda burnumuzu gıdıklayan hapşırtan nevresimlerim arındı. Hızlıca kuruyup hemen giyebilmemiz de artısı. Çok memnunum lüks değil ihtiyaçmış resmen. Şimdilik öyle bir küçültme falan da olmadı kıyafetlerde. Mis gibi kokuyor çamaşırlar çıkınca.