ElmasAkca Kızlar merhaba 🌞 9 haftalık hamileyim, vajinadan progesteron alıyorum. Ama son 1 haftadır inanılmaz vajinal kaşıntım var. Neden olabilir? Fikri olan var mı?
Kubrabas ElmasAkca Progestan da bende kaşıntı yapmıştı tahriş olmuştu progestandan sonra kızarıklık da olmuştu . Temizliğine dikkat etmemiz gerekiyor o bölgenin ilaç parçaları akıyor ya dışarı oraları temiz tutun. muhtemelen progestandandır diye düşünüyorum ama yine de ihmal etmeye gelmez enfeksiyon kaynaklıda olabilir doktorunuza danışın bence yinede her ihtimale karşı
ElmasAkca pandoraninkutusu inşallah öyle bir şey yoktur 1 hafta önce tahlillerimde bir şey yoktu ama. 🤦🏻♀️
ElmasAkca Kubrabas teşekkür ederim 🌸 o konuda çok hassasım temizliğe dikkat ediyorum. Doktoruma danışayım. 🌸
pandoraninkutusu ElmasAkca gebelikte oluyor o yüzden dedim 🙈 yanlış anlamayın çünkü bendede yoğun enfeksiyon var ki hayla devam ediyor 🥹