busenurrslmn Merhaba hanımlar 25+4 den selamlar Diğer hamile kadınlara göre karnımın az olduğunu ve çıkmadığını düşünüyorum yani şuan normal birine göre karnım sanki 4 buçuk aylık hamile gibiyim. Bu durumu benimle aynı şekilde yaşayan varmı acaba ?
zeynozey busenurrslmn ilk gebelikte benimde öyleydi iç karnımız geniş heralde 😂😂 5 buçuk 6 da çok daha belirgindi artık metroda yer veriyorlardı hamile geldi diye 😂😂😂
Karman34 busenurrslmn bende 24 deyim canım hamileden daha çok küçük göbek diyebiliriz bana hala kimse yer vermiyor malesef 😂
2022bebeki busenurrslmn 35. Haftamdayim dikkatli bakmayinca hamile olduğum anlaşılmıyor 🤣 Tamamen iç karın genişliği ile alakali annem de benim gibiymis genetik sanırım
AsyaveAnnesiii busenurrslmn 26 haftalık hamileyim nerdeyse 7.aya giriyorum bende dar giymeyince hala anlaşılmıyor iç karın genişliğiyle ilk hamilelikle falan alakalı sanırım😅
busenurrslmn zeynozey yani üzerime yapışan birşey giyince tabiki karnım görünüyor metroda bende yer alıyorum ama sanki günlük evde uzanırken otururken asla karnım yokmuş gibi
Petito35 İşk gebeliğimde 6. Aya kadar belli belirsizdi 6. Ayda üç aylık gibi duruyordu Bunda 11 haftalık hamileyim sanarsın 6 aylık
CmreKsidar busenurrslmn 25+2 yani karnım var ama bol falan giyeyim kimse anlamaz hamile olduğumu birde kilolu hamile kaldığım halde tam üzerime yapışmadıkça göbeğim yok gibi ☺️
Hilaallkrkmz busenurrslmn 35+4 haftalık hamileyim ama darda giysem belli olmuyor kimse inanmıyor hamile olduğuma benimde çok moralim bozuluyordu ama alıştım artık minik bir top koymuşum sanki karnıma o şekilde bebisler sağlıklı olsunda göbeğimiz çıkmasa da olur artık napalm 😏😂
CerenKoca busenurrslmn Doğurana kadar bir parça dedikleri şey olsa gerek göbeğim vardı kimse hamile yerine koymuyordu doktor bile normal gelsen şikayetin ne diye sorarım demişti 10 gün önce doğum yaptım kimse bebeğin benim olduğuna inanmıyor 😂