Kızlar sağ bacağım 3 haftadır ağrıyordu üstüne basarken acıyordu genelde ayakta çok durursam akşama doğru kötü oluyordum bugün dahada kötü oldum inanın bişeylere tutunarak yürüyorum bu sağ bacağımın kalçayla birleşim yerinde ağrı var kesinlikle üstüne basamıyorum doğumdan sonra inşallah geçer neden böyle bilmiyorum doktorda bir şey demiyor çok zor durumdayım yatarken bile dönemiyorum çok 😣