Karnımda ara ara baskı hissediyorum rahimde felan bişey yok ama. Bebek de hareket ediyor bazen özellikle sağ göğsümün altına ayağını mı dayıyor bilmiyorum bir sertleşme oluyor 2-3 sn kayboluyor. Genel olarak karnım sert zaten. Bu durum günde 3-4 kez oluyor yalancı kasılmamı acaba bu durumu yaşayan var mı