Halime90 hiç hareket edemedim anestezi uzmanı kendisi denemedi çünkü üstümde deney yapar gibi asistana yaptırdı hakkımı helal etmiyorum en son tamamen bayıltacaklardı ki zahmet edip uzman kendisi yaptı
Bugün olmadıysa bastırma yarında olmaz ilk günü oluyo o çünkü devlet hastanesinde mi yaptınız doğumu