17 haftalık erkek annesiyim önceleri mide bulantım oluyordu ilk zamanlar sabahları kalktığımda aşırı halsiz ve sanki tansiyonum düşmüş gibi hissediyordum bu zamana kadar 3-4 kez kusmam olmuştur sonraları düzeldim şükür şimdiler de ise daha iyiyim maşallahım var 😍😃 daha bugün yine kontrole gittik iyiyiz şükür haftamızla uyumlu gidiyoruz Bnde 2.5 kg aldım
Bu 2.gebeliğim 3 yaşında kızım var hamdolsun
Sağlıcakla kucaklarımıza alalım bebişlerimizi🤲🏻