Dün akşam kuyruk sokumumda hafif ağrı başladı gözler görülür hiç bişey Yok elimle baktığımda hafif şişlik ve aşırı sızı oldu bugün genel cerrahiye gittim kıl dönmesi başlangıcı dedi antibiyotik ve krem verdi lokal anestezi ile alalım dedi korkuyorum ameliyattan lokal anestezi ile ameliyat olanlar aşamaları yazabilirmi lütfen